.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 104 شکارچی طی مهر ماه امسال در مازندران
فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست مازندران گفت: 104 شکارچی قبل از آغاز شکار طی مهر ماه امسال در مازندران دستگیر شدند.

به گزارش شمال نیوز،مسلم آهنگری اظهار کرد: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط‌ زیست مازندران در مهر ماه امسال 868 قطعه آبزیان غیرمجاز کشف شده است.

وی با اشاره به شکار غیرمجاز 90 مورد پرنده و 13 مورد پستاندار طی مهر ماه امسال در مازندران، گفت: همچنین 28 قبضه سلاح غیرمجاز و 110 قبضه سلاح مجاز نیز در این مدت کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست مازندران با بیان اینکه 55 مورد پرنده و یک مورد پستاندار طی این مدت نیز به‌صورت زنده از شکارچیان متخلف کشف و ضبط شد، اضافه کرد: 104 شکارچی نیز قبل از آغاز شکار دستگیر شدند.

آهنگری ادامه داد: طی مهر ماه امسال تعداد متخلفان 156 نفر بوده که مرتکب 105 فقره تخلف شدند.

وی تصریح کرد: طی مهر ماه امسال 37 مورد آلودگی محیط‌ زیست از جمله فاضلاب خانگی، صنعتی، کارگاه شن و ماسه، محل دفن زباله و از این قبیل شناسایی شد که پس از بررسی موضوع و صدور اخطاریه برخی رفع آلودگی و پرونده برخی دیگر در محاکم قضایی در حال پیگیری است.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست مازندران با اعلام اینکه مهر ماه امسال 581 مورد ادوات شکار کشف و ضبط شد، افزود: همچنین تعداد آتش‌سوزی طی این مدت چهار مورد بوده است.

آهنگری با تأکید بر اینکه محیط‌‌زیست متعلق به همه مردم است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم همکاری بیشتری با محیط‌ زیست داشته ‌باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی به سامانه 1540 و یا شماره تلفن 15 ـ 33358813 با پیش شماره 011 اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.